Aquesta matinada, entre les 7 i les 8, la propietat del solar Susanmar S.A. (part del conglomerat empresarial de Recreativos Martínez i Derribos Martínez) han intentat tapiar el solar colindant amb la Flor de Maig que va ser alliberat per veïns i veïnes del barri. Sabem que aquest conglomerat empresarial tenen una empresa de seguretat privada que utilitza pràctiques d’intimidació i amenaces contra veïns i veïnes i sabem que són gent amb molt de poder. Però nosaltres tenim el poder de l’esperança, la il·lusió i els ideals per un barri i un món millors, construïts des de la base, des de l’autogestió i l’assemblearisme, tal i com feren els primers obrers de la Flor de Maig el 1890 quan es va fundar.

Tan és així que tan bon punt la propietat -que ha mantingut aquest espai mort, abandonat i brut, durant 30 anys- ha posat la tapia per eliminar el projecte, nosaltres hem obert un altre cop l’espai. Volem transmetre a la propietat que els veïns i veïnes tenim la intenció de donar vida a un espai obert i participatiu, actiu i reivindicatiu, com el Poblenou mateix, perquè no volem mai més un Poblenou al servei de les immobiliàries, els hotels i les multinacionals, és per això que ens organitzem, per defensar espais autogestionats al barri.

Convoquem assemblea avui a les 18h al Jardí de la Flor i us animem a solidaritzar-vos amb l’espai.

Res aturarà la #PrimaveraPoblenou

El Jardí de la Flor és del barri!